English for Customer Care

English for Customer Care has been developed for people working in customer service who need a good level of Engtish. You might be working in the sales or customer service department of a company, oryou might have direct contact with customers in a bank orhotel. Or perhaps you speak to customers on the telephone from a helpdesk or a centre. In all of these situations you need language skills and specific techniques inorder to be able to communicate successfutty. English for Customer Care not only offer sexpressions and vocabulary it also addresses strategies related to the effective use of English in a business contex

English for Customer Care

Rosemary Richey

Oxford University Press

2012

Abstract

English for Customer Care has been developed for people working in customer service who need a good level of Engtish. You might be working in the sales or customer service department of a company, oryou might have direct contact with customers in a bank orhotel. Or perhaps you speak to customers on the telephone from a helpdesk or a centre. In all of these situations you need language skills and specific techniques inorder to be able to communicate successfutty. English for Customer Care not only offer sexpressions and vocabulary it also addresses strategies related to the effective use of English in a business contex.

Contents:

. Unit 1: Introduction to customer care

. Unit 2: Face to Face with customer

. Unit 3: Dealing with customers on the phone

. Unit 4: Call centre success

. Unit 5: Delivering customer care through writing

. Unit 6: Dealing with problems and complaints

Citation

Rosemary Richey. English for Customer Care. Oxford University Press, 2012.

Collection

Ngành NGÔN NGỮ ANH (7220201)

Related document

 English for Customer Care Technical English 3. Course Book Focus On Academic Skills for IELTS
English for Customer Care
Technical English 3. Course BookFocus On Academic Skills for IELTS

QR code

 English for Customer Care

Content

  • Thứ Ba, 11:19 19/04/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

The Entrepreneurial Society:A Reform Strategy for Italy, Germany and the UK

Thứ Ba, 13:58 01/10/2024

Doing Business 2020: Comparing Business Regulation in 190 Economies

Thứ Ba, 13:49 01/10/2024

Managing Distributed Cloud Applications and Infrastructure:A Self-Optimising Approach

Thứ Ba, 13:40 01/10/2024

Measuring the Business Value of Cloud Computing

Thứ Ba, 13:34 01/10/2024

Project Management: Navigating the Complexity with a Systematic Approach

Thứ Ba, 13:25 01/10/2024

English for Sales & Purchasing

Thứ Ba, 10:51 19/04/2022

Technical English 3. Course Book

Thứ Ba, 07:58 19/04/2022

Check Your English Vocabulary for Banking and Finance

Thứ Ba, 07:49 19/04/2022

Ngôn ngữ lập trình C++ dành cho sinh viên: Lý thuyết

Thứ Ba, 05:56 19/04/2022

Vật liệu dệt

Thứ Hai, 16:11 18/04/2022