Unselling The new customer experience

UnSelling is about everything but the sell. We put all of our focus on the individual purchase transaction, while putting the rest of our business actions second. We've become blind to customer service, support, branding, experiences and even product quality

Unselling The new customer experience

Scott S, Kramer . A

John wiley&Son.Inc

2014

Abstract

UnSelling is about everything but the sell. We put all of our focus on the individual purchase transaction, while putting the rest of our business actions second. We've become blind to customer service, support, branding, experiences and even product quality. Sixty percent of a purchasing decision is made before a customer even contacts you. We have funnel vision, and it needs to stop.

Unselling is about the big picture: creating repeat customers, not one-time buyers. Create loyal clients that refer others, not faceless numbers. Becoming the go-to company for something, before they even need you.

You don't need social media, but you can be connecting with your clients socially. Your video doesn't have to be viral in front of a million people, just contagious in front of your specific market. Content, connection, engagement. It's time to separate from the pack of noise. It's time to UnSell.

Citation

Scott S, Kramer . A. Unselling The new customer experience. John wiley&Son.Inc, 2014

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Unselling The new customer experienceTiêu thụ mặt hàng quả của vùng Đồng bằng sông Hồng: Thực trạng và giải phápGiáo trình Tài chính tiền tệ
Unselling The new customer experienceTiêu thụ mặt hàng quả của vùng Đồng bằng sông Hồng: Thực trạng và giải phápGiáo trình Tài chính tiền tệ

QR code

Unselling The new customer experience

Content

  • Thứ Ba, 15:35 01/11/2022

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

Lịch sử Văn hoá thế giới cổ - trung đại

Thứ Ba, 15:33 01/11/2022

V.I Lênin toàn tập Tập 31

Thứ Ba, 15:29 01/11/2022

Cấp cứu ban đầu

Thứ Ba, 15:27 01/11/2022

Unleashing creativity and innovation : Nine lessons from nature for enterprise growth and career success

Thứ Ba, 15:27 01/11/2022

Undue Influence

Thứ Ba, 15:19 01/11/2022