Unselling The new customer experience

UnSelling is about everything but the sell. We put all of our focus on the individual purchase transaction, while putting the rest of our business actions second. We've become blind to customer service, support, branding, experiences and even product quality

Unselling The new customer experience

Scott S, Kramer . A

John wiley&Son.Inc

2014

Abstract

UnSelling is about everything but the sell. We put all of our focus on the individual purchase transaction, while putting the rest of our business actions second. We've become blind to customer service, support, branding, experiences and even product quality. Sixty percent of a purchasing decision is made before a customer even contacts you. We have funnel vision, and it needs to stop.

Unselling is about the big picture: creating repeat customers, not one-time buyers. Create loyal clients that refer others, not faceless numbers. Becoming the go-to company for something, before they even need you.

You don't need social media, but you can be connecting with your clients socially. Your video doesn't have to be viral in front of a million people, just contagious in front of your specific market. Content, connection, engagement. It's time to separate from the pack of noise. It's time to UnSell.

Citation

Scott S, Kramer . A. Unselling The new customer experience. John wiley&Son.Inc, 2014

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Unselling The new customer experienceTiêu thụ mặt hàng quả của vùng Đồng bằng sông Hồng: Thực trạng và giải phápGiáo trình Tài chính tiền tệ
Unselling The new customer experienceTiêu thụ mặt hàng quả của vùng Đồng bằng sông Hồng: Thực trạng và giải phápGiáo trình Tài chính tiền tệ

QR code

Unselling The new customer experience

Content

  • Thứ Ba, 15:35 01/11/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

AVENUE21. Connected and Automated Driving: Prospects for Urban Europe

Thứ Sáu, 08:54 27/09/2024

Sustainable Combustion Systems and Their Impact

Thứ Sáu, 08:44 27/09/2024

SiC based Miniaturized Devices

Thứ Sáu, 08:37 27/09/2024

Mobile Research Methods

Thứ Sáu, 08:29 27/09/2024

High Performance Embedded Computing

Thứ Sáu, 08:21 27/09/2024

Lịch sử Văn hoá thế giới cổ - trung đại

Thứ Ba, 15:33 01/11/2022

V.I Lênin toàn tập Tập 31

Thứ Ba, 15:29 01/11/2022

Cấp cứu ban đầu

Thứ Ba, 15:27 01/11/2022

Unleashing creativity and innovation : Nine lessons from nature for enterprise growth and career success

Thứ Ba, 15:27 01/11/2022

Undue Influence

Thứ Ba, 15:19 01/11/2022