Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice

This book provides a comprehensive introduction to travel marketing, tourism economics and the airline product, it provides an overview on the political, socio-economic, environmental and technological impacts of tourism and its related sectors

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice

Mark Anthony Camilleri

Springer

2018

Abstract

This book provides a comprehensive introduction to travel marketing, tourism economics and the airline product, it provides an overview on the political, socio-economic, environmental and technological impacts of tourism and its related sectors.

This publication covers both theory and practice in an engaging style, that will spark the readers' curiosity, presents tourism and airline issues in a concise, yet accessible manner, will allow prospective tourism practitioners to critically analyze future situations, and to make appropriate decisions in their workplace environments.

Moreover, the book prepares undergraduate students and aspiring managers alike with a thorough exposure to the latest industry developments.

Citation

Mark Anthony Camilleri. Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice. Springer, 2018

Collection

Bộ sưu tập Lĩnh vực Du lịch

Related document

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice Information and Communication Technologies in Tourism 2022Exploring Intercultural Communication
Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and PracticeInformation and Communication Technologies in Tourism 2022Exploring Intercultural Communication

QR code

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice

Content

  • Thứ Hai, 13:56 07/10/2024

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Digital Business Models: Concepts, Models, and the Alphabet Case Study

Thứ Hai, 14:18 07/10/2024

Essentials of Business Analytics: An Introduction to the Methodology and its Applications

Thứ Hai, 14:11 07/10/2024

Business Process Management Cases: Digital Innovation and Business Transformation in Practice

Thứ Hai, 14:03 07/10/2024

The Entrepreneurial Society:A Reform Strategy for Italy, Germany and the UK

Thứ Ba, 13:58 01/10/2024

Doing Business 2020: Comparing Business Regulation in 190 Economies

Thứ Ba, 13:49 01/10/2024

Managing Distributed Cloud Applications and Infrastructure:A Self-Optimising Approach

Thứ Ba, 13:40 01/10/2024

Measuring the Business Value of Cloud Computing

Thứ Ba, 13:34 01/10/2024

Project Management: Navigating the Complexity with a Systematic Approach

Thứ Ba, 13:25 01/10/2024