Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profits

This commonsense guide lets you develop your brand with the same techniques and technologies as the big players—but without all the cost. You’ll learn to master the same three-step plan the big advertisers use and discover the secret to brand continuity from product to product

Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profits

Ben Mack

John Wiley & Sons Inc

2007

Abstract

This commonsense guide lets you develop your brand with the same techniques and technologies as the big players—but without all the cost. You’ll learn to master the same three-step plan the big advertisers use and discover the secret to brand continuity from product to product.

This valuable resource will help you connect your products with your customers, no matter how small your brand..

Citation

Ben Mack. Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profits. John Wiley & Sons Inc, 2007

Collection

LĨNH VỰC KINH TẾ

Related document

Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profitsThe retargeting playbook : How to turn web-window shoppers into customersLifelines for money misfortunes: How to overcome life's greatest challenges
Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profitsThe retargeting playbook : How to turn web-window shoppers into customersLifelines for money misfortunes: How to overcome life's greatest challenges

QR code

Think two products a head: Secrets the big advertising agencies don't want you to know and how to use them for bigger profits

Content

  • Thứ Tư, 10:39 09/11/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Advances in Crowdfunding: Research and Practice

Thứ Hai, 14:03 28/10/2024

An Introduction to C & GUI Programming

Thứ Hai, 13:54 28/10/2024

The Official Raspberry Pi Handbook 2023

Thứ Hai, 13:47 28/10/2024

Advancing Complexity Research in Earth Sciences and Geography

Thứ Hai, 13:37 28/10/2024

Energy Saving, Storage and Carbon Emission Mitigation Application for Buildings

Thứ Hai, 13:30 28/10/2024

The ten rules of Sam Walton: Success secrets for remarkable result

Thứ Tư, 10:29 09/11/2022

The secret language of business: How to real anyone in 3 seconds or less

Thứ Tư, 10:21 09/11/2022

The Sales success handbook 20 lessons to open and close sales now

Thứ Tư, 10:11 09/11/2022

The sales boss The beal secret to hiring, training and managing a sales team

Thứ Tư, 10:07 09/11/2022

Marketing chiến lược = On strategic marketing: Xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số

Thứ Tư, 09:49 09/11/2022