The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven world

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company’s future: “Would you recommend us to a friend?” By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm’s reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth.

The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven world

Fred Reicheld

Havard Business Review Press

2011

Abstract

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company’s future: “Would you recommend us to a friend?” By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm’s reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth.

You also generate a vital metric: your Net Promoter Score. Since the book was first published, Net Promoter has transformed companies, across industries and sectors, constituting a game-changing system and ethos that rivals

Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results. With his trademark clarity, Reichheld:

• Defines the fundamental concept of Net Promoter, explaining its connection to your company’s growth and sustained success

• Presents the closed-loop feedback process and demonstrates its power to energize employees and delight customers

• Shares new and compelling stories of companies that have transformed their performance by putting Net Promoter at the center of their business Practical and insightful, The Ultimate Question 2.0 provides a blueprint for long-term growth and success.

Citation

Fred Reicheld. The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven world. Havard Business Review Press, 2011

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven worldBlue ocean strategy how to create uncontested market space and make the competition irrelevantBuilt For Growth:How Builder Personality Shapes Your Business Your Team and Your Ability to Win
The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven worldBlue ocean strategy how to create uncontested market space and make the competition irrelevantBuilt For Growth:How Builder Personality Shapes Your Business Your Team and Your Ability to Win

QR code

The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter companies thive in a customer - driven world

Content

  • Thứ Sáu, 09:42 24/02/2023

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

The Basics: A Rhetoric and Handbook with Catalyst Access Card

Thứ Sáu, 09:30 24/02/2023

The High Potential's Advantage

Thứ Sáu, 09:28 24/02/2023

Contemporary English: Workbook 2

Thứ Sáu, 09:27 24/02/2023

Phân tích thiết kế cơ khí

Thứ Sáu, 09:26 24/02/2023

The Colder War: How the Global Energy Trade Slipped From America's Grasp

Thứ Sáu, 09:24 24/02/2023