Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

The Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom is an essential reference source that discusses effective language assessment and educator roles in evaluation design. Featuring research on topics such as course learning outcomes, learning analytics, and teacher collaboration, this book is ideally designed for educators, administrative officials, linguists, academicians, researchers, and education students seeking coverage on an educators role in evaluation design and analyses of evaluation methods and outcomes.

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Eddy White, Thomas Delaney

Nxb. IGI Global

2019

Abstract

The evaluation of student performance and knowledge is a critical element of an educators job as well as an essential step in the learning process for students. The quality and effectiveness of the evaluations given by educators are impacted by their ability to create and use reliable and valuable evaluations to facilitate and communicate student learning.

The Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom is an essential reference source that discusses effective language assessment and educator roles in evaluation design. Featuring research on topics such as course learning outcomes, learning analytics, and teacher collaboration, this book is ideally designed for educators, administrative officials, linguists, academicians, researchers, and education students seeking coverage on an educators role in evaluation design and analyses of evaluation methods and outcomes.

Citation

Eddy White, Thomas Delaney. Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom, Nxb. IGI Global, 2019.

Collection

Bộ sưu tập số Lĩnh vực Ngoại ngữ

Related document

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language ClassroomRecent developments in functional discourse grammarNew Cutting Edge - Intermediate - Student´S Book

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Recent developments in functional discourse grammar

New Cutting Edge - Intermediate - Student´S Book

QR code

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Content

  • Thứ Tư, 10:32 22/02/2023

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

Cambride IELTS 14 Academic with Answer

Thứ Tư, 10:27 22/02/2023

Doanh nghiệp cần biết khi quan hệ thương mại với Hoa Kỳ

Thứ Tư, 10:21 22/02/2023

Practical English Phonetics and Phonology (4th edition).

Thứ Tư, 10:21 22/02/2023

Chiến lược kinh doanh và kế hoạch hóa nội bộ doanh nghiệp

Thứ Tư, 10:03 22/02/2023

Công ty cổ phần và thị trường tài chính

Thứ Tư, 09:56 22/02/2023