Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

The Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom is an essential reference source that discusses effective language assessment and educator roles in evaluation design. Featuring research on topics such as course learning outcomes, learning analytics, and teacher collaboration, this book is ideally designed for educators, administrative officials, linguists, academicians, researchers, and education students seeking coverage on an educators role in evaluation design and analyses of evaluation methods and outcomes.

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Eddy White, Thomas Delaney

Nxb. IGI Global

2019

Abstract

The evaluation of student performance and knowledge is a critical element of an educators job as well as an essential step in the learning process for students. The quality and effectiveness of the evaluations given by educators are impacted by their ability to create and use reliable and valuable evaluations to facilitate and communicate student learning.

The Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom is an essential reference source that discusses effective language assessment and educator roles in evaluation design. Featuring research on topics such as course learning outcomes, learning analytics, and teacher collaboration, this book is ideally designed for educators, administrative officials, linguists, academicians, researchers, and education students seeking coverage on an educators role in evaluation design and analyses of evaluation methods and outcomes.

Citation

Eddy White, Thomas Delaney. Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom, Nxb. IGI Global, 2019.

Collection

Bộ sưu tập số Lĩnh vực Ngoại ngữ

Related document

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language ClassroomRecent developments in functional discourse grammarNew Cutting Edge - Intermediate - Student´S Book

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Recent developments in functional discourse grammar

New Cutting Edge - Intermediate - Student´S Book

QR code

Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom

Content

  • Thứ Tư, 10:32 22/02/2023

Tin tiêu điểm

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023

Các bài đã đăng

Energy Transfer in Alternative Vehicles

Thứ Sáu, 14:29 21/06/2024

Age of Auto Electric: Environment, Energy, and the Quest for the Sustainable Car

Thứ Sáu, 14:16 21/06/2024

Our Car as Power Plant

Thứ Sáu, 14:05 21/06/2024

企業変革の名著を読む = Đọc những cuốn sách hay nhất về chuyển đổi doanh nghiệp

Thứ Tư, 14:18 12/06/2024

Đánh thức năng lực vô hạn = Unlimited power

Thứ Tư, 14:08 12/06/2024

Cambride IELTS 14 Academic with Answer

Thứ Tư, 10:27 22/02/2023

Practical English Phonetics and Phonology (4th edition).

Thứ Tư, 10:21 22/02/2023

Doanh nghiệp cần biết khi quan hệ thương mại với Hoa Kỳ

Thứ Tư, 10:21 22/02/2023

Chiến lược kinh doanh và kế hoạch hóa nội bộ doanh nghiệp

Thứ Tư, 10:03 22/02/2023

Công ty cổ phần và thị trường tài chính

Thứ Tư, 09:56 22/02/2023