Communities of Supportive Professionals

Introduce new methods of teaching and learning English with issues of ensuring progressive transfer, using group expertise, focusing on student learning, shared leadership skills, satisfy learning needs, teach self - maintain independence, learn how to use good tools, provide models of positive experiences in the future and most importantly, aspiration to acquire knowledge of learners

Communities of Supportive Professionals

Murphey Tim; Sato Kazuyoshi;

TESOL

2005

Abstract

Contents:

+ Chapter 1: From Judgmental to Developmental: Creating Community Through Conference.

+ Chapter 2: The Road Less Traveled: Nonnative-English-Speaking Teachers Take Control of Assessment Standand.

+ Chapter 3:The Surprise of Collaboration in Curriculum Innovation.

+ Chapter 4: Building a Collaborative School Culture Through Curriculum Development.

+ Chapter 5: Keeping a Grassroots Teacher Development Group Growing.

+ Chapter 6: Help! I'm a Program Director.

+ Chapter 7: In From the Cold: One - Teacher Schools in Northern Alberta.

+ Chapter 8: Creating Hybrid Communities of Support: Pre - and In - Service Teachers Working Together.

+ Chapter 9: Second Language Teachers From Six States Unte!

+ Chapter 10: Creating a Sense of Community in an Online Graduate Course.

+ Chapter 11: Seeds for Community Buiding: Learning as Professional Development.

+ Chapter 12: Co-Constructing a Community oif Qualitative Researchers.

Citation

Murphey Tim; Sato Kazuyoshi; Communities of Supportive Professionals. TESOL, 2005

Collection

Ngoại ngữ

Related document

Communities of Supportive Professionals외국인 유학생을 위한 건지 한국어 = Tiếng Hàn dành cho du học sinh quốc tế서강 한국어 6 말하기_SB = Giáo trình Nói tiếng Hàn Quốc Seogang 6

Communities of Supportive Professionals

외국인 유학생을 위한 건지 한국어 = Tiếng Hàn dành cho du học sinh quốc tế

서강 한국어 6 말하기_SB = Giáo trình Nói tiếng Hàn Quốc Seogang 6

QR code

Communities of Supportive Professionals

Content

  • Thứ Sáu, 13:15 24/02/2023

Tin tiêu điểm

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Philosophy of Computer Science: An Introductory Course

Philosophy of Computer Science: An Introductory Course

Thứ Năm, 14:08 21/11/2024
Our Extractive Age: Expressions of Violence and Resistance

Our Extractive Age: Expressions of Violence and Resistance

Thứ Năm, 14:03 21/11/2024
Understanding the DOM: Document Object Model

Understanding the DOM: Document Object Model

Thứ Năm, 13:58 21/11/2024
Heat Treatment Conventional and Novel Applications

Heat Treatment Conventional and Novel Applications

Thứ Năm, 13:51 21/11/2024
Swift Notes for Professionals

Swift Notes for Professionals

Thứ Năm, 13:42 21/11/2024

Business opportunities

Thứ Sáu, 11:34 24/02/2023

Basics Professional Practive Budgeting

Thứ Sáu, 11:29 24/02/2023

Business objectives Student's book & workbook

Thứ Sáu, 11:27 24/02/2023

Exploding Data:Reclaiming out cyber security in the digital age

Thứ Sáu, 11:02 24/02/2023

Prediction Machines: The Simple Economics of Artificial Intelligence

Thứ Sáu, 10:39 24/02/2023