Communities of Supportive Professionals

Introduce new methods of teaching and learning English with issues of ensuring progressive transfer, using group expertise, focusing on student learning, shared leadership skills, satisfy learning needs, teach self - maintain independence, learn how to use good tools, provide models of positive experiences in the future and most importantly, aspiration to acquire knowledge of learners

Communities of Supportive Professionals

Murphey Tim; Sato Kazuyoshi;

TESOL

2005

Abstract

Contents:

+ Chapter 1: From Judgmental to Developmental: Creating Community Through Conference.

+ Chapter 2: The Road Less Traveled: Nonnative-English-Speaking Teachers Take Control of Assessment Standand.

+ Chapter 3:The Surprise of Collaboration in Curriculum Innovation.

+ Chapter 4: Building a Collaborative School Culture Through Curriculum Development.

+ Chapter 5: Keeping a Grassroots Teacher Development Group Growing.

+ Chapter 6: Help! I'm a Program Director.

+ Chapter 7: In From the Cold: One - Teacher Schools in Northern Alberta.

+ Chapter 8: Creating Hybrid Communities of Support: Pre - and In - Service Teachers Working Together.

+ Chapter 9: Second Language Teachers From Six States Unte!

+ Chapter 10: Creating a Sense of Community in an Online Graduate Course.

+ Chapter 11: Seeds for Community Buiding: Learning as Professional Development.

+ Chapter 12: Co-Constructing a Community oif Qualitative Researchers.

Citation

Murphey Tim; Sato Kazuyoshi; Communities of Supportive Professionals. TESOL, 2005

Collection

Ngoại ngữ

Related document

Communities of Supportive Professionals외국인 유학생을 위한 건지 한국어 = Tiếng Hàn dành cho du học sinh quốc tế서강 한국어 6 말하기_SB = Giáo trình Nói tiếng Hàn Quốc Seogang 6

Communities of Supportive Professionals

외국인 유학생을 위한 건지 한국어 = Tiếng Hàn dành cho du học sinh quốc tế

서강 한국어 6 말하기_SB = Giáo trình Nói tiếng Hàn Quốc Seogang 6

QR code

Communities of Supportive Professionals

Content

  • Thứ Sáu, 13:15 24/02/2023

Tin tiêu điểm

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023
Đăng ký sử dụng miễn phí bộ CSDL eLibraryUSA

Đăng ký sử dụng miễn phí bộ CSDL eLibraryUSA

Chủ Nhật, 15:56 06/08/2023

Tài nguyên giáo dục mở Việt Nam (Vietnam Open Educational Resources – VOER)

Thứ Sáu, 19:07 02/12/2022

Tài nguyên truy cập mở Digital Commons Network

Thứ Sáu, 15:15 04/11/2022

Thư viện ĐH Công nghiệp Hà Nội triển khai giới thiệu, hướng dẫn khai thác tài nguyên thư viện đến sinh viên K17

Thứ Năm, 07:43 27/10/2022

Các bài đã đăng

Reflect 4: Listening & Speaking (Student's Book)

Thứ Tư, 13:37 22/11/2023

Reflect 3: Reading & Writing (Teacher's guide)

Thứ Tư, 13:26 22/11/2023

Reflect 3: Listening & Speaking (Student's Book)

Thứ Tư, 13:14 22/11/2023

Giáo trình Vật lý 1

Thứ Ba, 12:56 14/11/2023

Giáo trình Quản trị chiến lược

Thứ Ba, 10:24 14/11/2023

Business opportunities

Thứ Sáu, 11:34 24/02/2023

Basics Professional Practive Budgeting

Thứ Sáu, 11:29 24/02/2023

Business objectives Student's book & workbook

Thứ Sáu, 11:27 24/02/2023

Exploding Data:Reclaiming out cyber security in the digital age

Thứ Sáu, 11:02 24/02/2023

Prediction Machines: The Simple Economics of Artificial Intelligence

Thứ Sáu, 10:39 24/02/2023

Video giới thiệu