Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

You are a successful entrepreneur with a brain for business, but you’re indecisive about marketing and need a guide that will help your company distinguish itself, inspire customer loyalty and increase profits

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

Phil Fragasso

John Wiley &Sonc

2008

Abstract

You are a successful entrepreneur with a brain for business, but you’re indecisive about marketing and need a guide that will help your company distinguish itself, inspire customer loyalty and increase profits.

Marketing for Rainmakers: 52 Rules of Engagement to Attract and Retain Customers for Life presents practical concepts, helpful tips and real-life examples to help you take your business to the next level with marketing that focuses on the customers’ needs.

Fifty-two business-building ideas will inspire you to take immediate action and develop a marketing mindset.

Citation

Phil Fragasso.Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life.John Wiley &Sonc, 2008

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for lifeMarketing Research Essentials, fouth EditionMaster the media to attract your ideal client: Apersonal marketing system for financial professionals
Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for lifeMarketing Research Essentials, fouth EditionMaster the media to attract your ideal client: Apersonal marketing system for financial professionals

QR code

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

Content

  • Thứ Tư, 08:17 26/10/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Advances in Crowdfunding: Research and Practice

Thứ Hai, 14:03 28/10/2024

An Introduction to C & GUI Programming

Thứ Hai, 13:54 28/10/2024

The Official Raspberry Pi Handbook 2023

Thứ Hai, 13:47 28/10/2024

Advancing Complexity Research in Earth Sciences and Geography

Thứ Hai, 13:37 28/10/2024

Energy Saving, Storage and Carbon Emission Mitigation Application for Buildings

Thứ Hai, 13:30 28/10/2024

Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition

Thứ Tư, 08:08 26/10/2022

Perfect phrases for lead generation : Hundreds of ready-to-use phrases for finding new customers, keeping your pipeline full, and growing your sales

Thứ Tư, 08:04 26/10/2022

English Grammar In Use Book With Answers 5th Edition

Thứ Tư, 00:15 26/10/2022

English Vocabulary in Use Pre intermediate & Intermediate,4th edition

Thứ Tư, 00:06 26/10/2022

Principles of Macroeconomics (9e)

Thứ Ba, 23:55 25/10/2022