Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

You are a successful entrepreneur with a brain for business, but you’re indecisive about marketing and need a guide that will help your company distinguish itself, inspire customer loyalty and increase profits

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

Phil Fragasso

John Wiley &Sonc

2008

Abstract

You are a successful entrepreneur with a brain for business, but you’re indecisive about marketing and need a guide that will help your company distinguish itself, inspire customer loyalty and increase profits.

Marketing for Rainmakers: 52 Rules of Engagement to Attract and Retain Customers for Life presents practical concepts, helpful tips and real-life examples to help you take your business to the next level with marketing that focuses on the customers’ needs.

Fifty-two business-building ideas will inspire you to take immediate action and develop a marketing mindset.

Citation

Phil Fragasso.Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life.John Wiley &Sonc, 2008

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for lifeMarketing Research Essentials, fouth EditionMaster the media to attract your ideal client: Apersonal marketing system for financial professionals
Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for lifeMarketing Research Essentials, fouth EditionMaster the media to attract your ideal client: Apersonal marketing system for financial professionals

QR code

Marketing for rainmakers : 52 rules of engagement to attract and retain customers for life

Content

  • Thứ Tư, 08:17 26/10/2022

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition

Thứ Tư, 08:08 26/10/2022

Perfect phrases for lead generation : Hundreds of ready-to-use phrases for finding new customers, keeping your pipeline full, and growing your sales

Thứ Tư, 08:04 26/10/2022

English Grammar In Use Book With Answers 5th Edition

Thứ Tư, 00:15 26/10/2022

English Vocabulary in Use Pre intermediate & Intermediate,4th edition

Thứ Tư, 00:06 26/10/2022

Principles of Macroeconomics (9e)

Thứ Ba, 23:55 25/10/2022