Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition

Marketing Strategy, 7e is a focused, succinct text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships.

Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition

Orville C. Walker

McGraw-Hill

2011

Abstract

Marketing Strategy, 7e is a focused, succinct text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships.

This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making.

The Seventh Edition helps students integrate what they have learned about analytical tools and the 4P's of marketing within a broader framework of competitive strategy.

Four key and relevant trends that are sweeping the world of marketing theory and practice are integrated throughout this new edition.

Citation

Orville C. Walker. Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition. McGraw-Hill, 2011

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh editionOperations and Supply Management The CoreMarketing Research Essentials, fouth Edition
Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh editionOperations and Supply Management The CoreMarketing Research Essentials, fouth Edition

QR code

Marketing strategy : A decision-focused approach, seventh edition

Content

  • Thứ Tư, 08:08 26/10/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Advances in Crowdfunding: Research and Practice

Thứ Hai, 14:03 28/10/2024

An Introduction to C & GUI Programming

Thứ Hai, 13:54 28/10/2024

The Official Raspberry Pi Handbook 2023

Thứ Hai, 13:47 28/10/2024

Advancing Complexity Research in Earth Sciences and Geography

Thứ Hai, 13:37 28/10/2024

Energy Saving, Storage and Carbon Emission Mitigation Application for Buildings

Thứ Hai, 13:30 28/10/2024

Perfect phrases for lead generation : Hundreds of ready-to-use phrases for finding new customers, keeping your pipeline full, and growing your sales

Thứ Tư, 08:04 26/10/2022

English Grammar In Use Book With Answers 5th Edition

Thứ Tư, 00:15 26/10/2022

English Vocabulary in Use Pre intermediate & Intermediate,4th edition

Thứ Tư, 00:06 26/10/2022

Principles of Macroeconomics (9e)

Thứ Ba, 23:55 25/10/2022

Modern database management,11th Edition

Thứ Ba, 23:49 25/10/2022