Branding Across Borders

Establishing and managing a global brand­­is made more challenging by the cultural, political, and economic differences that exist among the world's consumers. Branding Across Borders addresses the issue of global branding head-on, going beyond the brand itself to address how a corporation must fine-tune its own organizational structure before it can effectively extend and manage its brands in the global marketplace

Branding Across Borders

James R. Gregory

McGraw-Hill

2002

Abstract

Establishing and managing a global brand­­is made more challenging by the cultural, political, and economic differences that exist among the world's consumers. Branding Across Borders addresses the issue of global branding head-on, going beyond the brand itself to address how a corporation must fine-tune its own organizational structure before it can effectively extend and manage its brands in the global marketplace.

Branding Across Borders offers key insights on developing a powerful, memorable global brand strategy. Executives of all levels can look to it for:

  • A 10-step strategy for communicating a brand in an interactive world
  • Examples of successful global branding as practiced by today's leading international marketers
  • Key insights from the Corporate Branding IndexTM­­an annual survey designed to spotlight vital branding practices and statistics

Citation

James R. Gregory. Branding Across Borders. McGraw-Hill, 2002

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Branding Across BordersPrinciples of micro economics. secand editionPrinciples of micro economics 2e
Branding Across BordersPrinciples of micro economics. secand editionPrinciples of micro economics 2e

QR code

Branding Across Borders

Content

  • Thứ Tư, 13:29 10/08/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Advances in Crowdfunding: Research and Practice

Thứ Hai, 14:03 28/10/2024

An Introduction to C & GUI Programming

Thứ Hai, 13:54 28/10/2024

The Official Raspberry Pi Handbook 2023

Thứ Hai, 13:47 28/10/2024

Advancing Complexity Research in Earth Sciences and Geography

Thứ Hai, 13:37 28/10/2024

Energy Saving, Storage and Carbon Emission Mitigation Application for Buildings

Thứ Hai, 13:30 28/10/2024

50 Fast Digital Video Techniques

Thứ Tư, 13:28 10/08/2022

Giáo trình thiết bị cơ khí xưởng luyện thép lò điện

Thứ Tư, 13:28 10/08/2022

Computers in the medical office

Thứ Tư, 13:27 10/08/2022

Money for a Motorbike

Thứ Tư, 13:21 10/08/2022

Picture Puzzle

Thứ Tư, 13:12 10/08/2022