The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Shows how to make the right promise, how to keep it - and how fulfilling that promise will turn any business into one that people will admire, trust, and support

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Knapp, Duane E.

McGraw-Hill

2008

Abstract

Shows how to make the right promise, how to keep it - and how fulfilling that promise will turn any business into one that people will admire, trust, and support.

This book explains the steps for finding and forming a promise, and shows how to implement key principles that ensure business success..

Citation

Knapp, Duane E.. The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!. McGraw-Hill, 2008

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!Macroeconomics Principle, Problems and policies sixteenth editionManagerial economics Theory, applications and cases sixth edition
The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!Macroeconomics Principle, Problems and policies sixteenth editionManagerial economics Theory, applications and cases

QR code

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Content

  • Thứ Ba, 13:16 01/11/2022

Tin tiêu điểm

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Deep Integration Global Firms and Technology Spillovers

Deep Integration Global Firms and Technology Spillovers

Thứ Sáu, 15:23 11/04/2025
Recent Advances in Plant in vitro Culture

Recent Advances in Plant in vitro Culture

Thứ Sáu, 15:18 11/04/2025
»Vrummmummmmm FVISH!«: Soundscapes as Part of Constant Conversations in Action-Adventure Video Game Heterotopias

»Vrummmummmmm FVISH!«: Soundscapes as Part of Constant Conversations in Action-Adventure Video Game Heterotopias

Thứ Sáu, 14:34 11/04/2025
Economic Diversification in Nigeria: The Politics of Building a Post-Oil Economy

Economic Diversification in Nigeria: The Politics of Building a Post-Oil Economy

Thứ Sáu, 14:29 11/04/2025
Five Albanian Villages: Guidelines for a Sustainable Tourism Development through the Enhancement of the Cultural Heritage

Five Albanian Villages: Guidelines for a Sustainable Tourism Development through the Enhancement of the Cultural Heritage

Thứ Sáu, 14:23 11/04/2025

Phân tích báo cáo tài chính: Lý thuyết, bài tập & bài giải

Thứ Ba, 13:14 01/11/2022

Trên lưng khổng tượng kinh doanh online trên sàn thương mại điện tử

Thứ Ba, 11:27 01/11/2022

Hướng dẫn sử dụng màn hình cảm biến

Thứ Ba, 11:13 01/11/2022

Xuất nhập khẩu thực chiến

Thứ Ba, 11:12 01/11/2022

The book of business awesome : How engaging your customers and employees can make your business thrive

Thứ Ba, 11:01 01/11/2022