The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Shows how to make the right promise, how to keep it - and how fulfilling that promise will turn any business into one that people will admire, trust, and support

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Knapp, Duane E.

McGraw-Hill

2008

Abstract

Shows how to make the right promise, how to keep it - and how fulfilling that promise will turn any business into one that people will admire, trust, and support.

This book explains the steps for finding and forming a promise, and shows how to implement key principles that ensure business success..

Citation

Knapp, Duane E.. The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!. McGraw-Hill, 2008

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!Macroeconomics Principle, Problems and policies sixteenth editionManagerial economics Theory, applications and cases sixth edition
The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!Macroeconomics Principle, Problems and policies sixteenth editionManagerial economics Theory, applications and cases

QR code

The Brandpromise : How Costco, Ketel One, Make-a-wish, Tourism Vancouver, and other leading brands make and keep the promise that guarantees success!

Content

  • Thứ Ba, 13:16 01/11/2022

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

面接・面談の達人 目には見えない力を鍛える125の問い = 125 Câu Hỏi Tăng Cường Sức Mạnh Vô Hình Của Bạn

Thứ Sáu, 14:12 03/05/2024

小学生のまんが俳句辞典 新装版 = Từ điển Manga Haiku dành cho học sinh tiểu học Phiên bản mới

Thứ Sáu, 13:55 03/05/2024

接続詞の技術 = Nghệ thuật liên từ

Thứ Sáu, 13:36 03/05/2024

Nguyên lý Marketing

Thứ Tư, 09:37 24/04/2024

Hướng dẫn kỹ thuật soạn thảo hợp đồng kinh tế lao động - dân sự và các mẫu hợp đồng thông dụng

Thứ Tư, 09:15 24/04/2024

Phân tích báo cáo tài chính: Lý thuyết, bài tập & bài giải

Thứ Ba, 13:14 01/11/2022

Trên lưng khổng tượng kinh doanh online trên sàn thương mại điện tử

Thứ Ba, 11:27 01/11/2022

Hướng dẫn sử dụng màn hình cảm biến

Thứ Ba, 11:13 01/11/2022

Xuất nhập khẩu thực chiến

Thứ Ba, 11:12 01/11/2022

The book of business awesome : How engaging your customers and employees can make your business thrive

Thứ Ba, 11:01 01/11/2022