Marketing: The Core

Marketing: The Core 5e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty – from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program. Marketing: The Core utilises a unique, innovative, and effective pedagogical approach developed by the authors through the integration of their combined classroom, college, and university experiences. The elements of this approach have been the foundation for each edition of Marketing:

Marketing: The Core

Kerin, Roger A.

McGraw-Hill/Irwin

2013

Abstract

Marketing: The Core 5e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty – from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program. Marketing: The Core utilises a unique, innovative, and effective pedagogical approach developed by the authors through the integration of their combined classroom, college, and university experiences. The elements of this approach have been the foundation for each edition of Marketing: The Core and serve as the core of the text and its supplements as they evolve and adapt to changes in student learning styles, the growth of the marketing discipline, and the development of new instructional technologies. The distinctive features of the approach are illustrated below:

  • High Engagement Style - Easy-to-read, interactive, writing style that engages students through active learning techniques.
  • Personalised Marketing - A vivid and accurate description of businesses, marketing professionals, and entrepreneurs – through cases, exercises, and testimonials – that allows students to personalise marketing and identify possible career interests.
  • Marketing Decision Making – The use of extended examples, cases, and videos involving people making marketing decisions.
  • Integrated Technology - The use of powerful technical resources and learning solutions.
  • Traditional and Contemporary Coverage - Comprehensive and integrated coverage of traditional and contemporary concepts.
  • Rigorous Framework - A pedagogy based on the use of Learning Objectives, Learning Reviews, Learning Objectives Reviews, and supportive student supplements.

Citation

Kerin, Roger A. Marketing: The Core. McGraw-Hill/Irwin, 2013

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Marketing: The CoreHBR's 10 Must Reads On Teams HBR's 10 Must Reads On Negotiation
Marketing: The CoreHBR's 10 Must Reads On TeamsHBR's 10 Must Reads On Negotiation

QR code

Marketing: The Core

Content

  • Thứ Ba, 08:24 25/10/2022

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

Career Paths: Software Engineering

Thứ Ba, 08:23 25/10/2022

Microeconomics

Thứ Ba, 08:13 25/10/2022

Refactoring: Improving the design of existing code

Thứ Ba, 08:12 25/10/2022

20 minute manager: Finance basics Decode the jargon, navigate key statements, gauge

Thứ Ba, 08:01 25/10/2022

Tiểu thuyết: Vùng trời - Tập 1

Thứ Ba, 07:46 25/10/2022