Tin tiêu điểm

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Current Perspectives on Applied Geomorphology

Current Perspectives on Applied Geomorphology

Thứ Năm, 16:12 18/12/2025
Microbiome Interplay and Control

Microbiome Interplay and Control

Thứ Năm, 15:02 18/12/2025
Cognitive Robotics and Adaptive Behaviors

Cognitive Robotics and Adaptive Behaviors

Thứ Năm, 08:24 18/12/2025
Middleware Architecture

Middleware Architecture

Thứ Năm, 08:11 18/12/2025
Co-governed Sovereignty Network: Legal Basis and Its Prototype & Applications with MIN Architecture

Co-governed Sovereignty Network: Legal Basis and Its Prototype & Applications with MIN Architecture

Thứ Năm, 08:07 18/12/2025
Sustainable Home Design by Applying Control Science

Sustainable Home Design by Applying Control Science

Thứ Sáu, 13:42 10/10/2025
Exploring the World of Cereal Crops

Exploring the World of Cereal Crops

Thứ Sáu, 13:37 10/10/2025
Pertinent and Traditional Approaches Towards Fishery

Pertinent and Traditional Approaches Towards Fishery

Thứ Sáu, 13:36 10/10/2025
Mapping Good Work: The Quality of Working Life Across the Occupational Structure

Mapping Good Work: The Quality of Working Life Across the Occupational Structure

Thứ Sáu, 10:41 10/10/2025
Quality of Teacher Education: Experiences of Student Teachers vis-à-vis Teachers’ Feedback

Quality of Teacher Education: Experiences of Student Teachers vis-à-vis Teachers’ Feedback

Thứ Sáu, 10:07 10/10/2025