Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th Edition

This edition features several new chapters, examples, and information on how social media and globalization are shaping PR.

Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th Edition

Broom, Glen M

Pearson

2013

Abstract

Cutlip & Center offers students the gold standard in public relations, providing the most up-to-date reference in the market.

This edition features several new chapters, examples, and information on how social media and globalization are shaping PR.

Concept, practitioners, Context, and Origins: Introduction to Contemporary Public Relations; Practitioners of Public Relations; Organizational Settings; Historical Origins and Evolution. Foundations: Processionalism and Ethics; Legal Considerations; Theoretical Underpinnings: Adjustment and Adaptation; Communication Theories and Contexts; Internal Relations and Employee Communication; External Media and Media Relations. Management Process: Step One: Defining Public Relations Problems; Step Two: Planning and Programming; Step three: Taking Action and Communicating; Step four: Evaluating the Program. The Practice: Business and Industry; Government and Politics; Military Public Affairs;Nonprofits and Nongovernmental Organizations; Health Care; Education; Associations and Unions

Citation

Broom, Glen M. Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th Edition. Pearson, 2013

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th EditionBasics Professional Practive BudgetingUnderstanding Global Trade
Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th EditionLĩnh vực Kinh tếUnderstanding Global Trade

QR code

Cutlip and Center's Effective Public Relations 11th Edition

Content

  • Thứ Ba, 14:31 28/02/2023

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Digital Business Models: Concepts, Models, and the Alphabet Case Study

Thứ Hai, 14:18 07/10/2024

Essentials of Business Analytics: An Introduction to the Methodology and its Applications

Thứ Hai, 14:11 07/10/2024

Business Process Management Cases: Digital Innovation and Business Transformation in Practice

Thứ Hai, 14:03 07/10/2024

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product: An Introduction to Theory and Practice

Thứ Hai, 13:56 07/10/2024

The Entrepreneurial Society:A Reform Strategy for Italy, Germany and the UK

Thứ Ba, 13:58 01/10/2024

Fundamentals of Human Resource Management Tenth edition

Thứ Ba, 14:01 28/02/2023

Low Thermal expansion glass ceramics

Thứ Ba, 13:56 28/02/2023

Reading Explorer Foundations. 2nd edition

Thứ Ba, 13:37 28/02/2023

Intermediate Microeconomics: A Modern Approach Ninth Edition

Thứ Ba, 13:33 28/02/2023

Giáo trình Hệ chuyên gia

Thứ Ba, 11:03 28/02/2023