Supremely successful selling : Discovering the magic ingredient

Everyone sells―in every aspect of your life and no matter what your profession. Supremely Successful Selling describes the art of selling that helps the buyer understand the value and appeal of a product for their personal life or for their business. Replete with stories of some of the greatest sales people in the country, this book teaches you how to listen more than talk, become an ethical ambassador for your product, and understand that everything in life is selling. You'll learn how to take the fear out of asking, the ten actions to avoid, and the most powerful incentives that sell your product.

Supremely successful selling : Discovering the magic ingredient

Jerold Panas

Wiley

2012

Abstract

The guide to listening, building trust, and selling what the buyer wants

Everyone sells―in every aspect of your life and no matter what your profession. Supremely Successful Selling describes the art of selling that helps the buyer understand the value and appeal of a product for their personal life or for their business. Replete with stories of some of the greatest sales people in the country, this book teaches you how to listen more than talk, become an ethical ambassador for your product, and understand that everything in life is selling. You'll learn how to take the fear out of asking, the ten actions to avoid, and the most powerful incentives that sell your product.

  • Offers proven advice on how to get the appointment
  • Shares the "Three Magic Questions" that engage a prospect
  • Explains how to overcome objections, the power of the "Magic 7 Minutes," and the Four Es that make a great Sales person

Jerold Panas is one of the nation's leading consultants and a platform personality of note. He is the author of thirteen bestselling books and manages one of the largest consulting firms in the world for advising organizations and foundations on philanthropy. Let Jerry teach you how to ask questions, listen, build trust, and get to a "Yes."

Citation

Jerold Panas. Supremely successful selling : Discovering the magic ingredient . Wiley, 2012

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Supremely successful selling : Discovering the magic ingredient Pinciples of Corporate FinanceXây dựng đối tác chiến lược Việt Nam - Nhật Bản nội dung và lộ trình
Supremely successful selling : Discovering the magic ingredientPinciples of Corporate FinanceXây dựng đối tác chiến lược Việt Nam - Nhật Bản nội dung và lộ trình

QR code

Supremely successful selling : Discovering the magic ingredient

Content

  • Thứ Tư, 13:17 16/11/2022

Tin tiêu điểm

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Tài liệu Hướng dẫn khai thác và sử dụng tài nguyên thông tin Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

The Entrepreneurial Society:A Reform Strategy for Italy, Germany and the UK

Thứ Ba, 13:58 01/10/2024

Doing Business 2020: Comparing Business Regulation in 190 Economies

Thứ Ba, 13:49 01/10/2024

Managing Distributed Cloud Applications and Infrastructure:A Self-Optimising Approach

Thứ Ba, 13:40 01/10/2024

Measuring the Business Value of Cloud Computing

Thứ Ba, 13:34 01/10/2024

Project Management: Navigating the Complexity with a Systematic Approach

Thứ Ba, 13:25 01/10/2024

Supervision : A redefinition ninth edition

Thứ Tư, 13:08 16/11/2022

Ron's road to wealth: Insights for the curious investor

Thứ Tư, 12:57 16/11/2022

Residential wining for the trades

Thứ Tư, 12:31 16/11/2022

Management strategy : Achieving sustained competitive advantage second edition

Thứ Tư, 12:20 16/11/2022

Research for effective social work practice

Thứ Tư, 12:12 16/11/2022