Social media marketing for dummies 2edition

If you're not tweeting, Facebooking, or blogging by now, your business is getting left behind. Social media marketing is a highly effective way to engage with your customers. It's an easy, inexpensive way to enlarge your audience, add customers, and build your business

Social media marketing for dummies 2edition

Stephanie Diamond

John Wiley & Sons

2012

Abstract

If you're not tweeting, Facebooking, or blogging by now, your business is getting left behind. Social media marketing is a highly effective way to engage with your customers. It's an easy, inexpensive way to enlarge your audience, add customers, and build your business. This guide provides an indispensable resource for small businesses and start-ups looking for low-cost online marketing strategies, as well as for marketers in larger companies who want to be more involved with social media. Learn which social media sites best fit your business and how to take full advantage of them.

  • Explore the many aspects of social media, including reviewing sites, monitoring competitors, and fitting social into your current marketing plans
  • Launch a campaign, develop a voice, reach your audience on key and niche platforms, and embrace the influencers
  • Identify social media sites that appeal to your target audience and learn which social platform works best for which objectives
  • Learn to monitor results and assess your program's effectiveness

This straightforward guide is exactly what busy marketers and entrepreneurs need to help them get up and running!

Citation

Stephanie Diamond. Social media marketing for dummies 2edition. John Wiley & Sons, 2012

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Social media marketing for dummies 2editionLeading Clarity The Breakthrough Strategy to Unleash People, Profit and PerformanceIntermediate microeconomics: A modern approach
Social media marketing for dummies 2editionLeading Clarity The Breakthrough Strategy to Unleash People, Profit and PerformanceIntermediate microeconomics: A modern approach

QR code

Social media marketing for dummies 2edition

Content

  • Thứ Ba, 09:24 29/11/2022

Tin tiêu điểm

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023

Các bài đã đăng

Energy Transfer in Alternative Vehicles

Thứ Sáu, 14:29 21/06/2024

Age of Auto Electric: Environment, Energy, and the Quest for the Sustainable Car

Thứ Sáu, 14:16 21/06/2024

Our Car as Power Plant

Thứ Sáu, 14:05 21/06/2024

企業変革の名著を読む = Đọc những cuốn sách hay nhất về chuyển đổi doanh nghiệp

Thứ Tư, 14:18 12/06/2024

Đánh thức năng lực vô hạn = Unlimited power

Thứ Tư, 14:08 12/06/2024

Tìm hiểu nghi thức tế lễ trong các lễ hội dân gian ở vùng Hà Tây - Hà Nội

Thứ Ba, 09:21 29/11/2022

Tài liệu học tập Văn kiện Đại hội VIII của Đảng

Thứ Ba, 09:18 29/11/2022

A General Introduction to Data Analytics

Thứ Ba, 09:17 29/11/2022

Group policy Fundamentals, security, and the managed desktop

Thứ Ba, 09:14 29/11/2022

Tài liệu hướng dẫn một số vấn đề nội dung nghiên cứu, giảng dạy các bộ môn khoa học Mác – Lênin

Thứ Ba, 09:11 29/11/2022