Content Marketing for Dummies

Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance.

Content Marketing Strategies For Dummies

Susna Gunelius

John Wiley &Sons,Inc

2011

Abstract

Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance.

  • Content marketing is an essential element of successful online marketing and brand-building; this book shows you how to begin creating and distributing content online to market your business
  • Explains why content marketing is important and how to create an online content marketing strategy, which tools to use, and what to avoid
  • Shows how to create content and get it published online in long or short form
  • Offers plenty of tips, case studies, and worksheets to ensure success

Online content marketing positions your business and your product for lasting customer interaction; Content Marketing For Dummies gives you the tools to create a program that works.

Citation

Susna Gunelius. Content Marketing Strategies For Dummies. John Wiley &Sons,Inc, 2011

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Content Marketing for DummiesMicroeconomics principles, problems and policiesPrinciples of macro-economics. Third Edition
Content Marketing for DummiesMicroeconomics: Principles, Problems, & PoliciesPrinciples of macro-economics. Third Edition

QR code

Content Marketing for Dummies

Content

  • Thứ Ba, 13:56 16/08/2022

Tin tiêu điểm

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Hướng dẫn khai thác và sử dụng Thư viện Đại học Công nghiệp Hà Nội năm 2024

Thứ Ba, 14:33 17/09/2024

PGS.TS Nguyễn Thị Hồng Nga, Giám đốc - Trung tâm Đào tạo Sau đại học trao tặng 02 đầu sách ngoại văn cho Trung tâm Thông tin - Thư viện

Thứ Sáu, 07:37 24/05/2024
Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Hướng dẫn khai thác Bộ sưu tập tài nguyên giáo dục mở (OER)

Thứ Bảy, 15:58 04/05/2024

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

Các bài đã đăng

Self-Assembled Molecules – New Kind of Protein Ligands: Supramolecular Ligands

Self-Assembled Molecules – New Kind of Protein Ligands: Supramolecular Ligands

Thứ Hai, 13:39 02/12/2024
Magnetic Nanostructures

Magnetic Nanostructures

Thứ Hai, 13:32 02/12/2024
Shipping and Globalization in the Post-War Era: Contexts, Companies, Connections

Shipping and Globalization in the Post-War Era: Contexts, Companies, Connections

Thứ Hai, 13:19 02/12/2024
Paper Stories – Paper and Book History in Early Modern Europe

Paper Stories – Paper and Book History in Early Modern Europe

Thứ Hai, 08:05 02/12/2024
European Planning History in the 20th Century: A Continent of Urban Planning

European Planning History in the 20th Century: A Continent of Urban Planning

Thứ Hai, 07:41 02/12/2024

Things Fall Apart

Thứ Ba, 13:50 16/08/2022

The lottery winner

Thứ Ba, 13:47 16/08/2022

Content Marketing Strategies For Dummies

Thứ Ba, 13:47 16/08/2022

The Woodlanders

Thứ Ba, 13:43 16/08/2022

Conscious Capitalism Field Guide: Tools for Transforming Your OrganizationJohn Mackey

Thứ Ba, 13:42 16/08/2022