Content Marketing for Dummies

Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance.

Content Marketing Strategies For Dummies

Susna Gunelius

John Wiley &Sons,Inc

2011

Abstract

Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance.

  • Content marketing is an essential element of successful online marketing and brand-building; this book shows you how to begin creating and distributing content online to market your business
  • Explains why content marketing is important and how to create an online content marketing strategy, which tools to use, and what to avoid
  • Shows how to create content and get it published online in long or short form
  • Offers plenty of tips, case studies, and worksheets to ensure success

Online content marketing positions your business and your product for lasting customer interaction; Content Marketing For Dummies gives you the tools to create a program that works.

Citation

Susna Gunelius. Content Marketing Strategies For Dummies. John Wiley &Sons,Inc, 2011

Collection

Lĩnh vực Kinh tế

Related document

Content Marketing for DummiesMicroeconomics principles, problems and policiesPrinciples of macro-economics. Third Edition
Content Marketing for DummiesMicroeconomics: Principles, Problems, & PoliciesPrinciples of macro-economics. Third Edition

QR code

Content Marketing for Dummies

Content

  • Thứ Ba, 13:56 16/08/2022

Tin tiêu điểm

Truy cập hàng triệu sách điện tử miễn phí với The Online Books Page

Thứ Hai, 08:38 22/01/2024
5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

5 khóa học miễn phí về thiết kế đồ họa

Thứ Tư, 09:33 13/12/2023

7 khóa học “Kỹ thuật cơ khí” sinh viên ngành Cơ khí cần biết

Thứ Sáu, 13:57 08/12/2023
[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

[Coursera] Khóa học “Tìm hiểu các phương pháp nghiên cứu” của ĐH Luân Đôn

Thứ Hai, 08:55 06/11/2023

Khai thác danh mục tạp chí mở Directory of Open Access Journals (DOAJ)

Thứ Sáu, 15:50 18/08/2023

Các bài đã đăng

Hỏi - đáp về chế độ, chính sách lao động - tiền lương - bảo hiểm xã hội và các văn bản hướng dẫn thi hành

Thứ Ba, 10:19 09/04/2024

Hướng dẫn tự nghiên cứu lý luận Nhà nước và pháp luật

Thứ Ba, 10:00 09/04/2024

Phát triển các thị trường khu vực Châu Á - Thái Bình Dương thời kỳ 2015 - 2020 định hướng đến năm 2030

Thứ Ba, 09:48 09/04/2024

Chiến thắng Hà Nội - Điện Phủ trên không 1972 - Sức mạnh Việt Nam và tầm vóc thời đại

Thứ Ba, 09:34 09/04/2024

Hướng dẫn nghiệp vụ phổ biến, giáo dục pháp luật

Thứ Tư, 14:42 27/03/2024

Things Fall Apart

Thứ Ba, 13:50 16/08/2022

Content Marketing Strategies For Dummies

Thứ Ba, 13:47 16/08/2022

The lottery winner

Thứ Ba, 13:47 16/08/2022

The Woodlanders

Thứ Ba, 13:43 16/08/2022

Conscious Capitalism Field Guide: Tools for Transforming Your OrganizationJohn Mackey

Thứ Ba, 13:42 16/08/2022